Mi Primer injerto

Os dejo una foto y un vídeo de mi primer injerto. Es un manzano y el tipo de injerto "inglés". El patrón es un manzano nacido de semilla hace unos 5 o 6 años y la púa fue injertada en otoño de 2012. Espero que os guste.
Déixovos unha foto e un vídeo do meu primeiro enxerto. É unha maceira e o tipo de enxerto "inglés". O patrón é unha maceira nacida de semente fai uns 5 ou 6 anos e a puga foi enxertada en outono de 2012. Espero que vos guste.

DSC_0367
Como se hace/ Como se fai
El patrón y la púa de la variedad que se injerta tienen que ser de un diámetro similar.  La púa será del año anterior y tendrá 3 o 4 yemas. Se hace un corte en bisel en ambos y a cada uno de ellos se le hace un corte/incisión para obtener las lengüetas con las que uniremos el patrón y la púa.

Se envuelve el injerto con cinta aislante y cuanto la púa tenga ya hojas brotadas de unos 5 centímetros  aproximadamente, se le quita la cinta.

Este injerto se realiza en invierno cuando tanto el patrón como la púa a injertar están en reposo vegetativo.Importante que el cambium (parte pelada) del patrón y de la púa estén unidos para que el resultado sea el deseado.
O patrón e a puga da variedade que se enxerta teñen que ser dun diámetro similar. A puga será do ano anterior e terá 3 ou 4 xemas. Faise un corte en bisel en ambos os dous e a cada un deles fáiselle un corte/incisión para obter as lingüetas coas que uniremos o patrón e a puga.


Envólvese o enxerto con fita illante e canto a puga teña xa follas xermoladas duns 5 centímetros aproximadamente, quítaselle a fita.Este enxerto realízase en inverno cando tanto o patrón coma a puga a enxertar están en repouso vexetativo. Importante que o cambium(parte pelada) do patrón e da puga estean unidos para que o resultado sexa o desexado.

DSC_0514[1]


Como se hace/Como se fai

Comentarios

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog miembro de: